نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2044
-
الف
+

اختصاصی/آی فیلم 2 در ایام محرم به سراغ «سفر سبز» می رود

سریال «سفر سبز» از دوشنبه 3 سنبله(شهریور) در شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

به گزارش آی فیلم2، با نزدیک شدن به قسمت های پایانی سریال «خانه سبز»، از دوشنبه 3 سنبله(شهریور) سریال «سفر سبز» ساخته «محمدحسین لطیفی» جایگزین آن می شود.

«سفر سبز» در سال 1381 خورشیدی به عنوان یکی از سریال های مناسبتی محرم در تلویزیون ایران تولید شد. 

داستان این سریال از آنجا آغا می شود که زوجی مسیحی به ایران می‌آیند و یک بچه‌ ایرانی را به عنوان فرزند خوانده همراه خود به آلمان می‌برند. آنها در سفر به کشورهای دیگر سه بچه دیگر را به عنوان فرزند خوانده قبول می‌کنند.

پس از مدتی که بچه‌ها به سن ۲۵ و ۲۶ سالگی می‌رسند، پدر خانواده قبل از فوت، حقیقت را به آنها می‌‌گوید و پسر ایرانی(دانیل) تصمیم می‌گیرد برای یافتن پدر و مادر واقعی اش به ایران بازگردد.

طبق نظر برخی منتقدان سریال «سفر سبز» به‌ دلیل روایت معنوی و بهره‌ گرفتن از مفاهیم دینی یکی از مهمترین سریال های مذهبی تلویزیون ایران به حساب می‌آید.سریالی که از همدلی پیروان ادیان الهی می‌گوید و ارتباط محبت‌آمیز آن ها را به‌تصویر می‌کشد.

«پارسا پیروزفر»، «امین تارخ»، «گوهر خیراندیش»،«آزیتا حاجیان»، «محمدرضا شریفی‌نیا»، «حسن پورشیرازی» و «سارا خوئینی‌ها» در این سریال به نقش آفرینی می‌پردازند. 

سریال «سفر سبز» از سه شنبه 4 سنبله(شهریور) هر روز ساعت 17 به وقت تهران و کابل و ساعت 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد.

بیشتر بخوانید:

دانلود سریال «خانه سبز» 

م ح

نظر شما
ارسال نظر